Booking af lokaler

Procedure vedr. udlån af lokaler til forældrearrangementer

Kontoret har (med adgang til systemet Winkas) mulighed for at booke skolens lokaler til forældre-arrangementer m.v.

Proceduren er:

Forældrearrangementer aftales med kontoret, som foretager bookingen (med angivelse af præcise tidspunkter og lokaler, da alle ressourcer skal bookes separat).

Hvis gymnastiksal eller multisal skal benyttes til større arrangementer aftales dette i god tid, så evt. andet udlån kan aflyses.

Der udleveres ikke nøgle til skoleboden, men madkundskabslokalet kan benyttes ved forberedelse af fællesspisninger m.v.

Opmærksomhed på brand- og evakueringsplaner, ordens-/oprydningsregler m.v. for de enkelte lokaler.

Udlevering af nøgler og alarmkort foregår fra kontoret eller efter særlig aftale.

Tidspunkter til fra-/tilkobling af alarm ved arrangementer sker automatisk, når der er booket i Winkas.

Bemærk:

Foreninger SKAL selv booke arrangementer, mødeaftener, helårsbookinger i systemet, da der er forsikringsmæssige spørgsmål i denne forbindelse.

Teknisk service kan/må IKKE hjælpe med bookinger (kan kun foretages af skolens kontor og foreninger/klubber i systemet).

Opdateret oktober 2023